Én, az AIDS, mindenhova regisztráltam

image00És csakugyan: ott van a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon és így tovább… De nem csak ott van, hanem beszél (2:00) is hozzánk, elmondja, hogy 32 éves, már találkoztunk, hogy mostanában már senki nem beszél róla, pedig korábban milyen hatalmas és ingyenes média ismertsége volt már! Ezért most úgy döntött, hogy tesz magáért: regisztrált a közösségi oldalakra is. Mert senki se gondolja, hogy Ő nincs már itt! Ezúttal Franciaországban, ahol a HIV vírus évente 6000 embert fertőz meg, ahol a 150 ezer fertőzöttből 30 ezren nem is tudnak róla. A francia Aides alapítvány kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a védekezés és a szűrés fontosságára, készült tehát a közösségi oldalak mellé egy sor plakát és kisfilm is. A most 32 éves AIDS 35 millió áldozatot szedett világszerte. Még nincs legyőzve! (YouTube)

Kulcsszavak: AIDES Alapítvány, közösségi média kampány, HIV, szűrés és védekezés, Franciaország, F, H40 2015

2015. szeptember 30.

Álomállomás. Pályázat és adomány

image02Különleges fotópályázatot hirdetett a Német Vasút. Sokakat különleges és emlékezetes pillanatok, történetek fűznek különböző vasúti állomásokhoz, megállóhelyekhez. Sokan itt találkoztak először, vagy búcsúztak el egymástól utoljára. Ezeket a pillanatokat kelthetik most életre a #MissionBahnhof kampány (0:50) során. Bárki nevezhet a fotópályázatra, az első tíz helyezett fényképezőgépet vagy iPhone-t nyerhet. Minden résztvevő megkapja az esélyt, hogy képei ott legyenek a vándorkiállításon. Ez később számos német város pályaudvarán látható lesz. A november 6-ig futó kampány részeként minden kép után 5 eurót adományoz a Német Vasút a pályaudvarokon dolgozó és a menekülteket támogató civil szervezetek segítésére (4000 fotóig). Lapzártánkig 142 kép került fel az Instagramra a #MissionBahnhof hashtag alatt. (wuv)

Kulcsszavak: DB, fotópályázat, nyeremények, vándorkiállítás, #MissionBahnhof, Instagram, adományozás, D, H39 2015

2015. szeptember 23.

Perfekt férfiak. Alsónadrágos forradalom

image03Végre! Sóhajthatnak fel azok a férfiak (a teljes sokaság 80%-a!), akik szenvednek attól, hogy nem ‘tökéletes’ a testük – már ha a férfi modellekhez mérik magukat. A múlt héten hírül adtuk, hogy ettől a nők is szenvednek, pedig ők már jóval korábban megkezdték küzdelmüket a nem ‘szabványos’ női testek respektusáért. ‘Minden női test tökéletes’ – hangzott a tétel és ezt rögtön szemléltették is ‘plus size’ méretű csinos nők fehérneműs felvonultatásával. Most eljött a férfiak ideje a norvég Dressmann cég jóvoltából. Kiindulva a ‘Minden férfi test tökéletes’ tételből, ‘Fehérnemű a perfekt férfiaknak’ címmel mutatták be (1:00) új boxer kollekciójukat. Honlapjukról megtudhatjuk, komolyan gondolják: mind a 3,4 milliárd tökéletes férfiért küzdenek. Tökéletesek – mondják, csak a maguk módján. (#justthewayyouare)

Kulcsszavak: Dressmann, férfi alsó, perfekt férfiak, #justthewayyouare, minden test tökéletes, Norvégia, N, H38 2015