Ügynökségünk a Médiaunió Alapítvány „Jó embert keresünk” kampányának kommunikációját végezte, ennek során pályázatot hirdettünk meg, amelyben társadalmi, közösségi értékeket létrehozó jó embereket lehetett jelölni. A hétköznapi hősök felkutatására interaktív honlapot készítettünk, és működtettünk. A pályázati időszakban 508 jelölés érkezett, közülük választott ki a zsűri hat jó embert, akiket a médiában az ősz során részletesebben is megismerhettek az érdeklődők. A jelöltekre szavazni is lehetett, összesen 38 ezren éltek ezzel a lehetőséggel. A weblapon a kampány során mintegy 103.000 egyedi látogató fordult meg. Létrehoztunk egy Facebook-oldalt is, amelyet 6320-an like-oltak, és amelyről 13.899-en osztottak meg híreket. Szerveztünk sajtótájékoztatót, kiadtunk sajtóközleményeket. Részt vettünk a kampányzáró gálaest megszervezésében, ahol a zsűri ünnepélyes keretek között adott át a hat jó embernek elismerő oklevelet, valamint levetítésre kerültek az őket bemutató filmek, illetve a kampány werkfilmje.