Mit kínálunk?

Mit kínálunk?

Több mint két évtized

Az Strategic Scope full-service pr-ügynökségként működik több mint 25 éve. Ügyfeleink iránti tisztelet, lojalitás és bizalom az az alap, amire építünk.

Pontos tervezés, rugalmas megvalósítás

Szívesen támaszkodunk objektív felmérésekre és adatelemzésre. Az erre épülő, egységes kommunikációs stratégiára, ágazattól, márkától függetlenül a hitelesség megteremtésére és a bizalom folyamatos gondozására törekszünk. Ebben segítjük megbízóinkat.

A tények tisztelete, a klasszikus eszközhasználat mellett az „out of box” megoldások keresése jellemzi gondolkodásunkat. Módszerünk fontos eleme a gyors és rugalmas alkalmazkodás az aktuális helyzetekhez.

Nemzetközi kapcsolat

Cégünk 2004-ben csatlakozott az 1989-ben alapított, londoni központú ECCO International Communications Network Ltd.-hez, amely az egyik legnagyobb pr- és a hozzá kapcsolódó marketingszolgáltatásokat nyújtó, saját tulajdonosok által irányított ügynökségeket tömörítő hálózat a világon. Így lehetőségünk nyílik arra, hogy több országban párhuzamosan futó projektekben vegyünk részt, és ügyfeleinkkel ne csak Magyarországon, hanem egész Európában és a világ számos országában azonos szakmai alapelvekre építve működjünk együtt.

A kommunikáció és az ügynökségi munka minden területén fontosnak tartjuk az ügynökség szellemi kapacitásainak, szaktudásának, társadalmi kapcsolatainak továbbfejlesztését.

Specialitásaink

Számos ügyfelünk volt és van, akik ipari termelőként fontosnak tartják, hogy fenntartható módon gazdálkodjanak, a környezetvédelem számunkra a mindennapok része. Sokszor találkoztunk olyan radikális civil szervezetekkel, akik számára ez elfogadhatatlan és hiteltelen. Fokozódó és sokszor minden alapot nélkülöző, nagy publicitást kapó támadások mérséklése, illetve a közvélemény hiteles tájékoztatása érdekében létrehoztuk a Zöld színe és visszája blogot. Itt környezetvédelmi témájú, a szakmai és a civil közönség számára is fogyasztható bejegyzéseket publikálunk heti rendszerességgel.

Öt éve elindítottuk heti szakmai hírlevelünket (ST Highlights), hogy tanuljunk, épüljünk a jó és rossz gyakorlatok példáiból, és hogy bemutassuk, mennyire érdekes, izgalmas, sokszor szórakoztató a kommunikációs szakma világa.